Saturday 26 March 2011

Noile mele carti preferate:)

Rasfoiesc de cateva saptamani 2 carti foarte bune: "Work Your Wardrobe"- Gok Wan si Bobbi Brown- Make-up Manual. Vreau sa va marturisesc ca sunt absolut indragostita de amandoua in aceeasi masura:D. Mi-am dorit o carte ca cea a lui Gok pentru ca vreau sa imi fac o oridine in hainute si in stilul meu asa ca am gasit 4 sectiuni care suna cam asa: Chic Classics, Elegant Extras, Timeless Style, Simply Gorgeous.
Ei vreau sa va spun e omuletul asta m-a ajutat si inspirat mai mult de cat am crezut, in fiecare sectiune are sfaturi pe care le gasesc super utile. Si uite asa am invatat cum sa imi cumpar hainute care nu se demodeaza si sa ma indrept spre un anume stil!
In ceea ce priveste Make-up Manual- Bobbi Brown e alta poveste:)! Anca Buzea este numele povestii:D! E o tipa super scumpica din punctul meu de vedere, este mai mult decat pe gustul meu arta pe care o face Anca!
Asa ca de cand o "urmaresc" :D nu am pierdut nici o postare a ei, si in februarie a pus ca premiu manualul de make-up. A fost suficient sa vad despre ce este vorba in ea si daca e cu adevarat ok sa o cumpar si asta am facut. E foarte utila si bine structurata in 12 capitole pentru persoanele care vor sa cunoasca lucruri noi despre make-up.





Pe cea de la Gok am gasit-o la £4,99 de la £18,99:D din Asda iar Bobbi Brown la £20 de pe ebay:D

Pupici

5 comments:

  1. Ce norocoasa esti Cris ca ai gasit-o asa ieftin, poti sa faci un review al cartii Gok, poate o cumpar si eu;)

    ReplyDelete
  2. "Work your wardrobe" este scris de Gok Wan(Consultant britanic in moda). Cartea a fost lansat în Marea Britanie în 2009. In prezent e valabila si pe Amazon la un pret aproximativ de £6.

    Am văzut foarte multe emisiuni de televiziune prezentate de Gok si de fiecare data ma bucuram sa le urmaresc.
    Ca un fel de titlu de departe, această carte este despre utilizarea elementelor pe care deja le avem in garderoba.

    Acum, sa trecem la un lucru drept, eu nu m-as numi o "fashionista". În acelaşi timp, îmi place întotdeauna să fac cumparaturi, dar nu sunt acel tip de persoana care sa fie primii in materie de moda. Îmi place să imi stea bine si sa port lucruri care nu se demodeaze prea curand.
    In trecut am mai citit si alte carti de moda respectiv reviste si nu am putut intelege de fiecare data ceea ce inseamna moda pentru acei redactori de reviste sau consultanti in fashion, dar am să spun că această carte este probabil una dintre cele mai bune carti de moda, ca este nevoie de haine, accesorii, incaltaminte, make-up "de baza " cum numeste Gok.
    Un lucru care mi-a placut despre această carte a fost faptul că este axat pe utilizarea elementelor simple pentru a crea un aspect bun. Aceste elemente includ lucruri cum ar fi o "bluză albă", care mă aştept ca toată lumea sa o aiba. Ei atunci Gok vine cu sfaturi despre cum să "funcţioneze acest aspect", precum şi "punctele speciale" care-ţi spun cum să lucreze aspectul.
    Ori de câte ori il văd pe Gok la televizor, întotdeauna mă gândesc cât de frumos şi prietenos lucreaza. Intra foarte bine in pielea femeilor stie ce le place stand de vorba cu ele si prin asta il face mereu simpatic. Din aceasta cauza am place foarte mult de el. Cu toate acestea exact la fel se exprima si in carte, foloseste cuvinte dulci despre noi femeile si te face sa te simti bine citind-o.
    Aş spune că această carte este bettter decât alte carti, pentru ca ce se intampla el nu ne pune efectiv sa cumparam o multime de lucruri(probabil ca se gandeste si el la criza :P)ne spune exact asa "cheltuiesc mai puţin -uzura "mai mult.

    Dacă doresti sfaturi despre cum sa te imbraci cu gust si cum sa combini hainele, accesoriile ,ti-o recomand draga Anca cu cea mai mare placere!
    Pupici

    ReplyDelete
  3. Iri multumesc mult ca mi-ai raspuns Crina ;)

    ReplyDelete
  4. Il ador pe Gok!Ma uitam tot timpul la emisiunile sale de pe Euforia Tv- How to look good naked. Ce pot sa spun: este un adevarat profesionist si are un fel special de a se apropia de oameni, chiar si de cei complexati de infatisarea lor! Cred ca e super cartea! O voi cauta si eu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...