Tuesday 13 March 2012

Haul (march)


Buna tuturor!



Ieri am fost la cumparaturi de produse cosmetice <3!! Ce mi-am dorit sa gasesc era  fondul de ten de la Rimmel-Wake me Up caruia Anda Zelenca i-a facut un frumos reviw....si pentru ca era o promotie cumperi 3 produse la pret de 2 :)......mi-am mai luat Lasting Finish foundation si Scandaleyes mascara in total £14! Am gasit si browkitul de la Sleek plus silver glitter de la NYC, Skin Iluminator de la No7 si cum sunt indragostita de produsele de la Becca mi-am luat si un Primer care abia astept sa il incerc xx!




Pupici!!!






4 comments:

  1. un primer imi trebuie si mie :)

    ReplyDelete
  2. great blog :)
    it would be nic eif you visit my blog too :)
    ttcybeauty.blogspot.com

    xoxo

    ReplyDelete
  3. Ce produse suuper.Treci si pe la mine organizez un giveaway http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/06/giveaway-ladys.html

    ReplyDelete
  4. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/01/black-fog.html

    facebbok: showroomdegarde

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...