Tuesday 31 January 2012

Rapid dry for nails

Buna!!!


Ce fericita sunt :)) in sfarsit nu imi voi mai face probleme in privinta uscarii rapide a ojei pe unghii! Intotdeauna imi fac manichiura seara pentru ca in cursul zilei sunt foarte ocupata iar pana ce adormeam incercam sa stau ca un catel cu labutele intinse:)) ca nu cumva sa imi stric design-ul dar mereu era in zadar.

Am tot cautat tot felul de "secrete" in sensul asta pentru ca oja se usuca complet in 12h si am gasit urmatoarele ....ba ca trebuie sa imi iau un top coat cu uscare rapida (mi-am luat, dar tot trebuia sa astept pana se usca complet)....ba ca sa aplici pe unchii ulei de masline dupa ce le-ai dat cu oja si apoi infasori degetele cu tot cu unghii in folie de plastic si incerci sa dormi :))) (sa nu radeti am incercat si asta:))) si in cele din urma Evrik :)) am gasit si  mi-am cumparat  un spray ce usuca in aproximatv 60sec oja! Este pe baza de Vitamina E foarte bun si pentru cuticule.





Pupici!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...