Wednesday 15 February 2012

My Wish List

Buna tutoror!!!


Acesta este primul meu wishlist mai bine zis unul pentru anul 2012 :)! De cativa ani in urma obisnuiesc sa imi fac aceasta lista adaugand eventual bifand noi dorinte care sper eu ca o sa le pot contura pe parcursul fiecarui an! Anul acesta imi doresc foarte mult sa calatoresc spre Thailanda mai exact Phuket si Insulele Maldive.  Ce pot sa zic ....RAIUL PE PAMANT.....









Voi face tot posibilul spre un stil de viata sanatos!!!


 




 
Un abdomen plat!:) Am si intrat in maratonul de mers la sala!;))








Voi face cateva schimbari in stilul vestimentar!








Imi doresc sa invat cat mai multe trucuri si pasi corecti spre un makeup ca la carte!!








Pentru ca tot fiind vorba de makeup imi doresc aceasta paleta foarte tare si merita si ea un loc in wishlist! O gasiti aici 









Sunt in cautarea unui dressing table spatios, comod si dragut voi ce parere aveti despre acesta?







 Victoria's Secret! Cat de mult imi place.........desi e renumita mai mult pentru fotomodelele sale eu una nu ma dau inlaturi de la lengeria intima prezentata si sper ca anul acesta sa pot adauga cateva piese si in dulapiorul meu!









Nu am o colectie de pantofi dar cu astia sunt sigura ca voi incepe una!:) I-am gasit aici











 Cu siguranta vor fi primii pe lista de trainers :) sunt atat de draguti:D!!!









Urmatorul pe lista este acest ceas cu bratara din ceramica!!!








Cand vine vorba de genti ma gandesc doar la acestea :D .....potrivite in functie de situatie:)!







Acest parfum este ultimul lansat de Cavallli!!!







Pentru ca am facut o noua pasiune pentru bratarile Shamballa care din punctul meu de vedere arata foarte fashion le includ pe lista si.... la mai multe:))!








Dar nu in cele din urma imi doresc ca in acest an sa invat cat mai multe lucruri noi cu fiecare zi ce trece si sa pot impartasi cu voi cei fideli blogului experientele mele!!!







Pupici multi !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...