Monday 12 March 2012

Bunatati de la Professional Beauty 2012

Buna tuturor!!


Saptamana trecuta la Londra a avut loc un eveniment de amploare numit Professional Beauty unde au fost prezente zeci de firme producatoare de produse cosmetice si nu numai de unde mi-am achizitonat cateva "bunatati" care mi-au facut cu ochiul! Bucuria mare a fost ca toate produsele de la prezentare le-am achizitonat fara TVA ceea ce mai rar gasesc zi de zi!

The Foundations Beauty Therapy 2  - £25
Eyebrow makeup kit+ Magic pencils (gold, black, silver, dark brown, pearl white)  - £20
Jumbo eye pencil de la NYX  - £2
XL Konad - £50
Micro Crystal pads for natural hair removal +Foot file - £20


Padurile cu Micro Crystale m-au impresionat cel mai mult pentru ca sunt noi aparute si foarte ingenioase! Le-am incercat si sunt din punctul meu de vedere minunate este metoda cea mai buna dupa laser :))....de eliminare a parului nedorit.
Arata cam asa:





Pupici xx

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...