Wednesday 21 September 2011

Curs- nail sevices

Buna tuturor!

          Am fost foarte ocupata in ultimul timp si asta datorita faptului am inceput cursurile pentru manichiura pedichiura  mai exact "Level 2 NVQ Diploma in nail services" la London College of Beauty and Therapy si a trebuit sa dau 2 teste si sa imi pregatesc cateva lucruri necesare pentru curs. Eram foarte entuziasmata de faptul ca voi cunoaste oameni noi, lucruri noi si voi face ceva ce intradevar imi place. Ce mi-a placut pana acum este ca totul este destul de bine organizat aici ma refer la sali de clasa, saloanele colegiului arata foarte bine si sunt destul de dotate dupa parerea mea! Sper ca la sfarsitul acestui NVQ sa pot fi multumita de mine in sensul ca sa pot face din unghii o arta cum imi place mie sa zic!


Pupici!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...