Friday 25 November 2011

Home spa

Buna tuturor!!!


Am avut o saptamana foarte stresanta care s-a lasat cu insomnii, ten uscat, par imposibil de aranjat, maini si unghii care nu au vrut deloc sa colaboreze si am decis sa pun punct acestei situatii! Cum anume? Am improvizat un mini spa la mine acasa! Tot ce este important este sa lasi toate problemele deoparte sa te relaxezi si sa ai grija de tine! Uneori suntem presate de timp si prea obosite ca sa facem acest lucru acasa dar parerea mea este ca merita!


Pentru inceput am ales un playlist de pe Youtube cu muzica ambientala...




Ca sa ofer camerei un miros cat mai placut am ars intr-un vas cu apa cateva picaturi de ulei "wild cotton" sub care am asezat o lumanare care sa arda si sa imprastie aburul frumos mirositor.....



Apoi am aplicat ulei de jojoba pe toata lungimea parului pentru ca e hidratant si miroase foarte bine  si l-am infasurat in folie de plastic. Pentru fata am facut o mascuta din 4 linguri de masca de fata foarte hidratanta plus o lingura de ulei de jojoba, am plicat cu o pensula curata de fond de ten pe toata fata excluzand zona ochilor, continuand cu gatul si decolteul. 

Pentru maini a fost suficient ce mi-a ramas de la masca de fata si le-am masat bine. Am stat aproximativ o ora si pot sa zic decat ca simt o diferenta de la cer la pamanat atat in interior cat si exterior.


Va recomand cu drag sa incercati sa va rasfatati si astept pareri!


Pupici!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...